سه‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۷
Tuesday, 21 August 2018
کد خبر: ۱۵۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۵ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۶
مدیر نمایندگی رسمی شرکت جوما در ایران به شایعه استفاده از طرح‌های کپی برای پیراهن تیم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا واکنش نشان داد.

به گزارش «آتیه»، پس از رونمایی از پیراهن آسیایی تیم فوتبال پرسپولیس خبری منتشر شد مبنی بر اینکه طرح این پیراهن کپی‌برداری بوده و شرکت تولید کننده البسه باشگاه پرسپولیس از یک طرح تکراری و کپی شده برای این تیم در لیگ قهرمانان آسیا استفاده کرده است. این در حالی است که مدیر دفتر نمایندگی رسمی شرکت جوما که البسه سرخپوشان را تولید می‌کند این موضوع را قویا رد کرد.

محمدرضا صافی در این خصوص گفت: متاسفانه خبر درستی در این باره منتشر نشد و بابت این موضوع متاسف هستم. حال اینکه در این شرایط اعلام یک خبر نادرست می‌تواند ذهن هواداران پرسپولیس را مشوش کند.

وی درباره کپی بودن طرح پیراهن تیم پرسپولیس برای رقابت‌های آسیایی ادامه داد: این مسئله را بارها برای هواداران و رسانه‌ها توضیح دادیم اما برای روشن شدن موضوع باید بگویم که فصل گذشته مسئولان باشگاه پرسپولیس بین هفته ششم و هفتم با من تماس گرفتند و اعلام کردند که شرکت تولید کننده البسه آنها انصراف داده و به همین دلیل خواهان عقد قرارداد با شرکت جوما شدند. از طرفی پس از چند جلسه حضوری و گفت‌وگو و پس از تائید سرمربی این تیم قرارداد همکاری بین پرسپولیس و جوما امضا شد که با توجه به کمبود زمان و نزدیک بودن فصل زمستان مقرر شده است از البسه‌های موجود شرکت جوما استفاده شود و به همین دلیل طی 5 روز پس از عقد قرارداد بیش از 95 درصد اقلام مورد نیاز در دبی به نماینده باشگاه پرسپولیس تحویل داده شد. همچنین برای دربی فصل گذشته پیراهن خاصی توسط جوما طراحی شد که این پیراهن در شهر بارسلون تولید شده بود.

مدیر دفتر نمایندگی رسمی جوما در ایران خاطرنشان کرد: در فصل جاری هم با توجه به اینکه شرکت‌های بزرگ و مطرح تولید کننده البسه ورزشی برای طراحی و تولید طرح خاص یک زمان حداقل 6 ماهه وحداکثر 18 ماهه نیاز دارند ما توانستیم این زمان با رایزنی با مدیران شرکت جوما در اسپانیا به 4 ماه ونیم برسانیم. شرکت جوما طرح‌های اختصاصی برای یک پکیج کامل شامل لباس بازی‌های لیگ،دربی، لیگ قهرمانان آسیا، لباس‌های تمرین، لباس‌های هتلی و لباس‌های هواداری را در دی ماه 1395 برای ما ارسال کرد و ما طی جلسه‌ای با حضور مدیرعامل وقت و سرمربی تیم پرسپولیس این طرح‌ها را ارائه کردیم که البته این طرح‌ها مورد استقبال آقای برانکو قرار گرفت. البته باید در نظر داشت برای شروع پروسه تولید ابتدا باید قرارداد تمدید می شد تا شرکت جوما نسبت به سرمایه‌گذاری خود مطمئن باشد اما متاسفانه این مسئله بنا به دلایل گوناگون و مشکلاتی که وجود داشت انجام نشد و تمدید قرارداد بارها به تعویق افتاد تا سرانجام بعد از چند جلسه فشرده در انتهای خرداد ماه 1396 متمم قرارداد بین باشگاه پرسپولیس و شرکت جوما در تاریخ 31 خرداد سال جاری یعنی 45 روز قبل از فصل جدید لیگ برتر به امضای طرفین رسید که مشخص بود با توجه به عدم وجود زمان کافی برای تولید طرح خاص هیچ راهی جز استفاده از طرح‌های آماده این شرکت وجود نداشت. با توافق و تائید مدیران باشگاه البسه پرسپولیس از کالکشن‌های پوشاک تیمی شرکت جوما انتخاب شد و بلافاصله از طریق حمل و نقل هوایی از اسپانیا این اجناس به تهران ارسال شد و پس از ترخیص از فرودگاه امام خمینی مقرر شد که تیم از ابتدای فصل با البسه اصلی و تعیین شده به میدان برود.

صافی اظهار داشت: به همین دلیل عدم وجود طرح خاص برای پیراهن پرسپولیس ضعف یا عدم توانایی شرکت جوما نیست بلکه علت اصلی آن مشکلات گوناگونی است که در این باشگاه وجود داشت و مدیران پرسپولیس مشغول و گرفتار آنها بودند و به همین دلیل امکان تصمیم‌گیری به موقع در خصوص موضوع لباس وجود نداشت هر چند که عدم ثبات مدیریت نیز تاثیر قابل توجهی در این موضوع دارد و مشخص است که در صورت عدم تصمیم‌گیری به موقع مدیران باشگاه برای فصل‌های بعد باز هم شاهد تکرار این اتفاق خواهیم بود. از طرفی عدم وجود طرح خاص برای پیراهن باشگاه پرسپولیس نه تنها به سود ما نیست بلکه به ما ضرر هم خواهد رساند.

مدیر نمایندگی جوما در ایران افزود: البته باید بگویم که کالکشن‌های آماده شرکت جوما از کیفیت بالایی برخوردار هستند و جنس پارچه آن همان پارچه‌ای است که برای طرح‌های خاص تیم‌ها استفاده می‌شود و دارای تکنولوژی منحصر به فردی نظیر DRYMX (خشک ماندن پیراهن) و نیز سبکی بی‌نظیر در عین استحکام و دوام بالاست. اکثر طرح‌های آماده شده از طرح‌های تیم‌هایی نظیر سونسی، لگانس،‌امپولی و... است. هواداران بدانند که همان محصولاتی ارائه می شود که در اختیار تیم قرار دارد.

انتهای پیام/
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نام:
ایمیل:
* نظر:
زوایای پنهان حقایق عفرین و غوطه شرقی سوریه

زوایای پنهان حقایق عفرین و غوطه شرقی سوریه

مسعود اسداللهی کارشناس مسائل خاورمیانه در یادداشتی به تشریح زوایای پیدا و پنهان جنگ در غوطه شرقی دمشق پرداخت.
اصلاحات عربستان؛ ورود به مدرنیسم یا تحولاتی نمایشی؟

اصلاحات عربستان؛ ورود به مدرنیسم یا تحولاتی نمایشی؟

ولیعهد جوان عربستان محمد بن سلمان در حال شکستن یک سری تابوهای اجتماعی است. در این راستا آزادی رانندگی برای زنان بیش از دیگر اصلاحات برجسته شده است. آیا عربستان به سوی مدرنیسم گام برمی‌دارد؟